خبرهای داغ:

همكاری سپاه عاشورا و تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا در توسعه ورزش نیروهای مسلح 

تبریز _ شرایط بهره برداری از اماکن و امکانات تربیت بدنی ارتش و سپاه برای پیشرفت ورزش نیروهای مسلح آذربایجان شرقی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۰۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرپرست تیپ ۲۵ واکنش سریع نزاجا در بازدید از اماکن و امکانات ورزشی دهکده مقاومت عاشورا بر همکاری نیروهای مسلح در رشته های ورزشی مختلف تأکید کرد.

 سرهنگ حسین صادق زاده طی بازدید از میدان موانع تربیت بدنی سپاه استان، برگزاری مسابقات مشترک برای بالا بردن روحیه و ارتقای آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان را مهم دانست.

در این بازدید که همزمان با روز صنعت دفاعی بود وی و هیئت همراهشان از سالن تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ماده ۱۰ متر مزین به نام شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری که به تازگی مراحل بازسازی و نوسازی را پشت سر گذاشته و در حال تجهیز و آماده سازی برای اجرای طرح استعدادیابی نیروهای مسلح و خانواده ایشان که در هفته دفاع مقدس سال جاری برنامه ریزی شده، دیدن کردند.

همكاری سپاه عاشورا و تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا در توسعه ورزش نیروهای مسلح 

رئیس هیئت تیراندازی سپاه عاشورا که به نمایندگی از معاونت تربیت بدنی و باشگاه مقاومت سپاه آذربایجان شرقی میزبان هیئت بازدید کننده تیپ ۲۵ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، در برگزاری جشنواره ها و مسابقات رشته های مختلف نظامی اعلام آمادگی کرد.

بهرنگ سراجی گفت: معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا در دوره مدیریت جناب سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه در زمینه های ساخت و ساز و توسعه اماکن، تهیه و نت تجهیزات و برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی متحول شده و پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی به مراحل به اجرا درآمده در روند بازسازی سالن تیراندازی، نت، تجهیز و تهیه سلاح و مهمات رشته های مختلف تیراندازی در ماده ۱۰ متر بادی، خفیف، گلوله زنی، اهداف پروازی و پینت بال با همکاری جنگ افزار سازی ساصد اشاره کرده و پیشرفت اجرای طرح ها را طبق برنامه ریزی و منابع پیش بینی شده مطلوب ارزیابی کرد.

در این بازدید معاون هماهنگ کننده و رئیس رکن ۳ تیپ ۲۵ و مدیر تربیت بدنی تیپ ۱۲۱ احتیاط پایه نزاجا، جناب سرهنگ صادق زاده را همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار